رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزایش قد
#21
بچه ها توروخدا بحث و یه کم جدی بگیرید یعنی چی همه بحث ها شده صحبت خودمونی و شوخی
وقتی اینطوری میشه آدم دیگه دلش نمیخواد هیچ مطلبی بنویسه 
واقعا که
هرچیزی جایی داره
ساراااااااااااااااااااااااااااااااااااا کجایی ؟؟؟؟
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
سپاس شده توسط: KING ، ѕвезда ، ali ، Delaram ، Family Man ، دختر مهر
#22
برنامه روزانه:
صبح
30 دقیقه مدیتیشن بلافاصله بعداز خواب


نرمشهای عمومی 15 دقیقه ترجیحاا کششی

صبحانه(سعی کنید حداقل 2 تخم مرغ بدون زده و شیر توی صبحونه تون باشه)

عصر
تمرینات کششی توی کتاب (30تا45)دقیقه


اگه 5 روز تمرینات کششی را در هفته انجام می دید، سعی کنید که در کنارش ورزش های زیر را انجام بدید.مثلا 
شنبه عصر : تمرینات کششی + 20 دقیقه طناب ( 1 دقیقه طناب ، 1 دقیقه استراحت)
یکشنبه عصر: تمرینات کششی + 20 دقیقه دوچرخه
دوشنبه عصر: تمرینات کششی + 20 دقیقه دویدن
سه شنبه عصر: تمرینات کششی + 10 دقیقه بار فیکس
چهارشنبه عصر: تمرینات کششی + 20 دقیقه یوگا

حداقل یک روز درهفته سعی کنید شنا برید

شب
30 دقیقه مدیتیشن دقیقا هنگام خواب
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
#23
من خودم
قد:163 cm
میخوام تاسال 94
به 175  برسم
یعنی 12 سانتیمتر 1358126041
یه کم سخته ولی خب دیگه 
شروع از همین امروز
18/2/93
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
سپاس شده توسط: ali ، Delaram ، KING ، مصطفی ، ts.ftm1994
#24
موفق باشی داداشم
پاسخ }
سپاس شده توسط: Delaram ، علیسان ، دختر مهر ، KING
#25
ممنون داداش گلم



. طناب 
طناب زدن یکی از بهترین فعالیت های ورزشی هست که شما واقعا میتونید بهش عادت کنید. طناب زدن درست باعث میشه که شما در مدت کوتاهی، تعداد زیادی به بالا بپرید. اگه به صورت جدی فعالیت های ورزشی رو شروع کردید، در برنامه های ورزشی خود، طناب زدن را فراموش نکنید. حداقل 3 روز در هفته به مدت 20 دقیقه طناب بزنید. ( این 20 دقیقه رو به این صورت مدیریت کنید که 1 دقیقه طناب بزنید و 1 دقیقه استراحت کنید). مطمئن باشید که بعد از یک ماه تاثیر طناب رو تو بدن خودتون می بینید.
2. دوچرخه
دوچرخه سواری هم از اون فعالیت های ورزشی هست که افراد خوش اندام همیشه به انجامش معتاد هستند. توجه داشته باشید که برای موثر واقع شدن این فعالیت توی رشد قدتون، صندلی دوچرخه را تا بالاترین حدی که میتونید بالا بیارید. اگه از دوچرخه ثابت استفاده می کنید، سعی کنید 20 دقیقه این فعالیت را به صورت مداوم ادامه بدید. 
3. بار فیکس
نصب یک بارفیکس توی اتاقتون میتونه زندگیتون رو عوض کنه! فقط باید به خودتون قول بدید که هر باری که از اطاقتون میخواهید خارج و یا داخل بشید ، به مدت 30 ثانیه خودتون رو از بارفیکس آویزان کنید! لزومی نداره که خودتون رو بالا و یا پایین بکشید. فقط خودتوون رو آویزان کنید و سعی کنید که حداقل 30 ثانیه خودتون رو آویزان نگه دارید. هرچی بیشتر این کارو ادامه بدید، تاثیر این حرکت را زودتر خواهید دید.
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
#26
علیسان داداش،توی سه ماهی 3سانت افزایش قد داشتی چقد به این ورزشا پایبند بودیو تغذیتو چجوری تنظیم کردی؟همه ی کارارو دقیق انجام دادی یا نه؟
الهی و ربی من لی غیرک...
پاسخ }
سپاس شده توسط: دختر مهر ، علیسان ، KING ، مصطفی
#27
آره دقیقاا 3 سانت افزایش داشتم
همیشه تداوم باعث موفقیت میشه 
به هرچیزی که بخوای برسی تلاش نیاز داره 
من اول خودم باور نمیکردم و تفریحی ورزش ها رو انجام میدادم ولی وقتی نتیجه رودیدم عزمم بیشتر شد قراره ازامروز به بعد حسابی پایبند شم 40
به امید
موفقیت
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
سپاس شده توسط: Family Man ، KING ، مصطفی
#28
بسلامتی داداشم ایشالا 175!
علیسان من مقدار پروتیین بدنم بالاس نمیتونم زیاد حبوباتو تخم مرغ مصرف کنم،این مشکلی ایجاد نمیکنه واسه برنامه ی تغذیه؟
میخوام حالا که قراره شروع کنم همه چی دقیقو رو اصول باشه،ببخشید اگه زیاد سوال میپرسم!
الهی و ربی من لی غیرک...
پاسخ }
سپاس شده توسط: علیسان ، KING ، دختر مهر
#29
یعنی اضافه وزن داری
خب تخم مرغم گفتم بدون زرده بخور
سفیده تخم مرغ هیچ ضرری نداره به خاطر کلسیمش اگه اونم نتونستی بخوری پوست تخم مرغ رو بریز توی ابلیمو یک هفته بزار بمونه تمام کلسیمش رو میده به آبلیمو اون آبلیمورو یا تو غذات استفاده کن یا اگه تونستی آبلیمو رو خالی بخور سرشاراز کلسیمه  برای شیر هم از شیرهای کم چرب
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
سپاس شده توسط: Family Man ، KING ، دختر مهر
#30
ممنون داداشم.
نه بخاطر اضافه وزن نیست پروتیین بالا.
الهی و ربی من لی غیرک...
پاسخ }
سپاس شده توسط: KING ، دختر مهر ، علیسان


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان