رتبه موضوع:
  • 1 رای - 5 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
افزایش قد
#31
چیکار کنیم که مرتب ادامه بدیم!:c0bbf9:
من چند روز اولش سروقت و به موقع انجام میدم بعد دیگه حوصلم نمیگیره...
از بارفیکسم نمیتونم آویزون شم همینجوریش بلندم پاهامو باید جمع کنم این باعث از بین رفتن اثرش نمیشه؟
وقتی تفننی این ورزشارو کردی و تو سه ماه سه سانت اضافه کردی پس بیشترم میتونه بشه!
پاسخ }
#32
فرهاد جان وقتی به نتیجه کار فکرکنی عزمت بیشتر میشه دقیقا
فرهادجان هرچقدر جدی تر بگیری
زودتر به نتیجه میرسی
اره بارفیکس باید انقدر بلند باشه شما ازش آویزون بشی و پاهات زمین نخوره نه اینکه پاهات و جمعشون بکنی 
ایول نتایج وروش های جدید رو به اشتراک بگذارید بچه ها تعدادمون که بیشتر شد رقابت ورفاقت هم  بیشتر میشه 40
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
#33
چند نکته درمورد اندازه گیری قد

1. بهتره که ماهی یک بار قد خود را اندازه بگیرید. هرچقدر دیرتر اندازه بگیرید اضطرابتون کم تر میشه وسواس به خرج ندید اندازه گیری های هفته گی و روزانه فقط استرس شما رو بشتر میکنه . به من خیلی استرس میده. هر 30 روز یک بار برای اندازه گیری مناسب تره
2. قد شما در طول روز تا 2 سانتی متر بلند تر و یا کوتاه تر میشه. این میتونه کمی فریبنده باشه. معمولا توصیه شده که بهتره بین ساعت 4 تا 6 بعد از ظهر قد خودتون رو اندازه بگیرید. 
3. از یکی از اطرافیان خواهش کنید که قد شما رو اندازه بگیره. پاها و کمر خودتون رو کامل به دیوار بچسبونید. بهتره که از وسیله ای که در اکثر داروخانه ها و بیمارستان ها هست و قد را اندازه میگیره استفاده کنید.(هر جوری که بار اول خودتون رو اندازه می گیرید, در ماه های آینده هم همون روش اندازه گیری رو به کار ببرید)
4. اگه از متر استفاده می کنید , مطمئن باشید که اون متر استاندارد هست!
5. روی دیوار علامت بذارید و اندازه قد فعلی خودتون رو جلوش بنویسید. 
6. چند سانتی متر بالاتر از قد فعلی خودتون , یه علامت دیگه بذارید. (مثلا اگه دوست دارید 5 سانتی متر بلند تر بشید, 5 سانتی متر بالاتر یه علامت با مداد بکشید. این علامت خود به خود به مغز شما فرمان میده که دوست دارید به اون قد برسید.)
7. در مورد اندازه گیری قدتون وسواس نداشته باشید. لزومی نداره هر روز یا چند بار قد خودتون رو امتحان کنید. این مهمه که همونجوری که بار اول قد خودتون رو می کشید , دفعه های بد هم به همون صورت قد خود را اندازه گیری کنید.
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
#34
مدیتیشن
*** فدم اول ***
- روی تخت دراز بکشید
- دست های خود را گره کرده و جلوی سینه خود قرار بدهید
- به سینه خود تمرکز کنید.سینه شما در واقع ورودی انژی به بدن شما است
- یک توپ ( یا گوی ) روشن را تصور کنید که به سینه شما آویزان است
- به شخصی که در زندگی شخصی خود به آن باور کنید رجوع کنید و این شخص را کنار خود احساس کنید و از این شخص انرژی بگیرد و ازش بخواهید که در این راه کمکتون کنه.( این شخصی میتونه هرکسی باشه.یه شخص مذهبی و یا کسی که در زندگی شما همیشه به شما انرژی مثبت میده مثل پدرتون و یا یک دوست..و یا حتی حضور خدایی که بهش واقعا ایمان دارید و ...)
*** قدم دوم *** 
-این مرحله , مرحله " دم " و تنفس کشیدن است.
- در این مرحله با تنفس خود انرژی را از جهان هستی دریافت میکنید.( باید قشنگ این انرژی را احساس کنید حتی خودتون میتونید براش رنگ هم انتخاب کنید.مثلا من رنگ سفید را برای این انرژی انتخاب کردم.در وسطای تمرین که احساس میکنم خسته شدم و یا انرژیم دیگه کم شده رنگ قرمز و یا آبی را به آن اضافه میکنم که باعث میشه بیشتر احساس قدرت بکنم و انرژی را بیشتر دریافت میکنم)
- انرژی به سینه شما می آید و توسط آن گوی روشن جذب می شود.در واقع این توپ منبع انرژی خواهد بود و به خاطر این در این تمرین طراحی شده که شما تمرکز بیشتری داشته باشید.
*** قدم سوم ***
- مرحله " بازدم "
- در این مرحله , انرژی که توسط توپ روشن دریافت شده را به هنگام بازدم به همه اعضای بدن خود (مخصوصا پاها ) منتقل میکنید.
- تصور کنید که انرژی سفید از طریق گوی روشن به همه اعضای بدن شما منتقل می شود.از بالای پای شما تا نوک انگشت های پا. با هر بازدم میتونید تصور کنید که این انرژی با قدرت زیاد در نقاط مختلف پای شما در حال گردش است. 
- در هنگام بازدم , در ذهن خود بارها تکرار کنید که در حال رشد هستید و همه اعضای بدن شما بلندتر دارن میشن.میتونید تصور کنید که غذه هیپوفیز شما دوباره همانند سن رشد شما با فعالیت بیشتری داره کار میکنه و صفحات رشد شما که از سن بلوغ شما بسته شدند در حال باز شدن هستند!!!
- هرچیزی رو میتونید تصور کنید.هر چیزی رو که فکر میکنید مانع رشد شما در قبل شده رو الان از ذهن خود بردارید و یا اصلاح کنید.این 30 دقیقه , 30 دقیقه ای هست که متعلق به شخص شماست.در چارچوب این تمرین هرجوری که میشه فکر کنید و تصور کنید.هیچ محدودیتی وجود نداره!
- توجه کنید که باید ایمان داشته باشید که این تصور شما به زودی به واقعیت تبدیل خواهد شد و باید انقدر ایمانتون قوی باشه که به این باور برسید که تصور شما خود واقعیت است!
- سعی کنید که هیچ تلاش فیزیکی نکنید.پاهای خود رو اصلا تکون ندید.نذارید که تلاش های فیزیکی شما تمرکز فکری شما رو بهم بزنه.
- تصور کنید که بدن شما مرکز جهان هستی است.خودتان را در اندام ایده آلی که فکر می کنید تصور کنید.تکرار کلمات در ذهن خودتون رو فراموش نکنید.با خودتون تکرار کنید که در حال بلند تر شدن هستید.قدتون داره بلند تر میشه...پاهاتون دراز تر ...دستا دراز تر ... گردن دراز تر و ...
*** قدم چهارم ***
- در این مرحله سعی کنید انرژی را به آن توپ روشن برگردانید.یعنی تمام انرژِی که در این تمرین استفاده کردید رو باید در آن توپ ببینید.
- در این مرحله , جهان هستی واقعا خواهان اینه که ببینه شما ازش چی می خواهید.شما باید با تصور قوی خود و دیدن خودتون در قد ایده آلی که دوست دارید , تصویر خود را در گوی روشن ببینید.خودتون رو با قد ایده آل در آن گوی روشن تصور کنید.توجه داشته باشید که در این لحظه , این تصور نیست بلکه خود واقعیته!!!
- در اطراف سر خود مطمئنا انرژی را احساس خواهید کرد و شاید یه جواریی حالت کوفتگی را در پاهای خود احساس کنید که این کاملا طبیعیه و نشون میده که شما تمرین را درست انجام دادید.
*** تمرین را 30 دقیقه انجام بدید. یک بار بعد از بیدار شدن از خواب و یک بار هم قبل از خوابیدن در شب.5 دقیقه اول را ریلکس کنید(مرحله اول).20 دقیقه تمرین بالا ( مرحله دوم و سوم را انجام بدید) و 5 دقیقه آخر هم مرحله چهارم را انجام بدید.
توجه داشته باشید که باید ایمان داشته باشید که این روش جواب میده و باید تصور قوی داشته باشید.اگه شک دارید به آن افرادی فکر کنید که با این متد توانستند چند سانتی متر بلند قد تر بشند.
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
#35
باور ندارید که میتونید بعد از سنین بلوغ قد بلند بشید؟ کمی انگلیسی بلدید؟ پس در این وب سایت عضو بشید و ببینید که بقیه آدم های دنیا چه طوری توانستند بعد از سن بلوغ رشد داشته باشند؟ در مورد مرحله به مرحله موفقیت خودشون مطلب نوشتند.
اینجا
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
سپاس شده توسط: amirali ، KING ، Delsaa ، deldadeh ، دختر مهر
#36
اینقد حرص قد رو نخورید بابا میگن هرچی قد بلندتر عقل کمتر...1356929779
(از قدیم گفتن ازون آدامین عاقلی دابانیندا اولار...)
پاسخ }
سپاس شده توسط: علیسان ، KING ، Delsaa ، deldadeh ، دختر مهر
#37
امیر بالام تنبلیغ المه سن ده گه بیزیم جمعیمیزه
ترجمه (چاکرداداش C21945)
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
سپاس شده توسط: amirali ، KING ، Delsaa ، deldadeh ، دختر مهر
#38
قاش قاپوزدا اوینا اوغول منیم حوصلم هاردیدی...(بدقول)
پاسخ }
سپاس شده توسط: علیسان ، KING ، Delsaa ، deldadeh ، دختر مهر
#39
دوز گلیم اردبیله سنی ترور الیه جاغام
ترجمه (به نازنین میگم حسابت و برسه1356929779 )

ولی اگه جدیتش و بخوای روزا که میگذره بزار لااقل با تلاش بگذره
من که فعلا تو پروسه رفتاردرمانیم برا این که زیاد سخت نگذره بهم تمرکز کردم رو قضیه قد تا فکرم مشغول شه انشا که نتیجه هم میگیرم
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
سپاس شده توسط: KING ، Delsaa ، deldadeh ، دختر مهر
#40
الان 14 روزه و هنوز دارم تمرینات و انجام میدم قراره 16 روزه دیگه قدم اندازه بگیرم درسته یه کم کم کاری کردم ولی بازم
اامیدوارم نتیجه بده F2403b
[عکس: pe55_582628f806c0614788958642950.jpg]
پاسخ }
سپاس شده توسط: KING ، Delsaa ، farhan ، deldadeh ، دختر مهر ، مصطفی


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان