رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
شنا بلد نیستید؟ در آب راه بروید!
#1
هرکدوم از ماها تجربه راه رفتن با سرعت زیاد در آب را داشته ایم و این فرصت را داشته باشیم که سرعت حرکت در آب را تجربه کنیم. این فرضیه در مورد پیاده روی در آب است که یک فعالیت موثر و آسان برای یادگیری شنا است که نیاز به هیچ مهارت خاصی ندارد. این فرم ورزش ابعاد کمر و شانه در آب های با عمق بیشتر انجام میشود.
پیاده روی در آب شامل تونینگ (حرکات موزون و آهنگین) تمرینات وزن، مزایای قلبی عروقی از ایروبیک و انعطاف پذیری پیشرفته که از طریق یوگا به دست میاید. تمامی این تمرینات در حدود 30 دقیقه در روز زمان میبرد.
آب به عنوان یک دستگاه تمرینی طبیعی، وزن را فورا تنظیم میکند و مقاومت بدن در همه جهات را برای تسریع و تقویت عضلات فراهم میکند. به همین دلیل پیاده روی موجب میشود علاوه بر مزایای قلبی عروقی، عضلات شما نیز تقویت شوند و رشد کنند. همان عضلات مورد استفاده برای راه رفتن بر روی زمین، عضلات پائین پا، همسترینگ، چهار سر ران، تیبالیال های قدامی (زیر زانو)، و ماهیچه های مچ پا نیز در این تمرین تقویت میشوند.
بلیط استخر تختی کرج را با تخفیف ویژه از آسونیک تهیه نمایید
پیاده روی در آب و انجام تمرینات آن، به طور چشمگیری باعث سوزاندن چربی و تقویت عضلات شکم میشود. بدون اینکه حتی یک دراز و نشست انجام دهید! راه رفتن در آب صدمات کمی دارد و دوستانه تر با بدن ما رفتار میکند. این کار کمک میکند که از صدمات جلوگیری شود و همچنین به درمان آن ها کمک کند. این تمرینات را فقط زمانی که میخواهید فعالیت های متفاوتی انجام دهید، انتخاب کنید و با اینکار استقامت خود را افزایش دهید و مشکلات قلبی و عروقی خود را درمان کنید و بهبود بخشید.
برای راه رفتن در آب و دویدن در آب، کفش های مخصوص این کار به شما پیشنهاد میشود. پله های استخر میتوانند لغزنده باشند و همچنین خط کشی هایی که داخل آب کشیده اند. همچنین با این کفش ها شما میتوانید به راحتی در آب بپرید و بدون اینکه ترسی از سر خوردن داشته باشید!
یک کفش آبی خوب با یک کفی بالشی خوب و بالش های جانبی از اندام های شما عضلات کمر، پشت پا و زانو را در برابر ضربه های ناگهانی محافظت کند. کفش های آبی در فروشگاه های ورزشی موجود هستند. این کفش ها سبک و خشک هستند و بدون جوراب پوشیده میشوند. پس به یاد داشته باشید در هنگام خرید این کفش ها نیازی به جوراب نیست!
در آب، میزان فشاری که به شما وارد میشود را خودتان تعیین میکنید. شما مسئولید! شما میزان شدت را با استفاده از سرعت، نیرو، و یا شیب سطح انتخاب میکنید. هر چه شیب سطح انتخاب شده بیشتر باشد، مقاومت آب و فشاری که به شما وارد میشود بیشتر است. اضافه کردن حرکات دست در زیر آب، به چالش شما اضافه میکند. چون باید بازو ها کار کنند تا شما را از میان آب ها عبور دهند. همچنین با افزایش سرعت خود، شدت تمرین افزایش میابد. عمق بیشتر آب باعث میشود که چالش تمرین بیشتر شود. حرکت در آب را از عمق کم شروع کنید و رفته رفته به عمق بیشتر بروید تا سود شما از انجام این کار بیشتر شود.
قبل از انجام تمرین در آب استخر، این مهم است که به مدت 5 دقیقه به منظور گرم کردن قدم بزنید. هنگامی که تمرین را شروع میکنید، از انتهای استخر و یا خط ساحلی شروع کنید. با سرعت متوسط و راحت در کنار استخر به سمت دیگر استخر حرکت کنید. میتوانید تمرینات خود را تغییر دهید و شدت را با اضافه کردن حرکات دست و پا افزایش دهید. بازو ها را باز و بسته کنید. و آنها را زیر آب نگه دارید. گام رو به جلو داشته باشید و زانو خود را به سمت قفسه سینه خود بلند کنید و اینکار را با پای دیگر انجام دهید.
شاید شما به یک تعطیلات از تاثیر فعالیت های تناسب اندام روزانه داشته باشید. شاید شما صدمه دیده اید و به یک شیوه غیر قابل انطباق نیاز دارید. این یک تمرین هوازی است موثر است. مطمئنا چندان ضربان قلب شما افزایش میابد، عضلات شما را پمپاژ میکند و به شما احساس یک ماساژ کامل بدن را میدهد.
خرید آنلاین بلیط استخر[url=https://asoonik.com][/url]
پاسخ }
سپاس شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان