رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
کهیر و اسپیرونولاکتون
#1
سلام من یه بچه دارم و بعد اینکه سه سال از زایمانم گذشت باتوجه به آزمایشاتی ک دادم دکتر گف هورمون مردانم یه مقدار بالاست و عوارضی هم داشتم مثل تعریق و گرگفتگی و.... داروی اسپیرونولاکتون دادن دو هفته اول یک دوم بعد اون یه دونه هرشب
وقتی روزی یک عدد شد بعد یک هفته کهیر شدیدی زدم همه جام با خارش قرمز شد
دکتر گف قطع کنم بعد یک هفته یک دوم کنم
میگم نکنه دیگه بدنم لازم نداره 
اگه ازمایش بدم دوباره مقدار نیاز بدنم مشخص میشه یا تحت تاثیر داروها هستم هنوز؟برای کهیرم چیکار کنم
کمکم کنین خیلی درگیرم
پاسخ }
سپاس شده توسط:
#2
همینطور جایی خوندم یهویی قطع کنی صورتت جوش میزنه و عوارض داره شما بگین من چیکار کنم
کمکم کنین
پاسخ }
سپاس شده توسط:
#3
چرا کسی جوابی نمیده 
الان چن وقته قطع کردم اما جوش میزنم و موهام خیلی زود چرب میشه با خارش شدید 
چیکار کنم
پاسخ }
سپاس شده توسط:
#4
کاربران درگیر عوارض و ترمیم آن هستند وقت نمیکنن پاسخ بدن ب شما بنده از جانب همه شون از شما عذرخواهی میکنم . . .  

ب دوضتان گفته بودم با دیدن ۴تار مو‌بر فرق سر ب پایکوبی نپردازید اصولا اسپرینولاکتون ب مرور زمان عوارضش رو میشه ک خارش پوست و کهیر حداقل ماجراست .....

استارتر عزیز اسپیرونولاکتون رو نمیشه یکباره قطع کرد  زمان و کاهش دز نیاز داره


زیرنظر پزشک‌ از کرم های کورتیکواستروییدی استفاده کنید حداقل برای پیشگیری از اتفاقات بدتر . قطع اسپرینولاکتون  درهرصورت عوارض داره
انسان در جامعه همچو بشر است در اجتماع

[عکس: qz3y86s6uq0dpslbcqo1.jpg]
پاسخ }
سپاس شده توسط:


پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان